| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

اس ام اس جدید با موضوع خداوند

اس ام اس با موضوع خدا  - سری 93

 

 پیامک های جدید و گلچین با موضوع خداوند

 

 عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا خود من
مدتی است که تماشای من به خداست
و امیدم به خداوندی او …

.
.
.
الهی!
درتوبسته نیستم ما دست وپا بسته ایم.
عمری آه دربساط نداشتیم واینک جزآه دربساط نداریم
ازمن آهی وازتونگاهی
.
.
.
خداوندا گر چه بنده مطیعی نیستم ولی دوستانی دارم که به ذکرت مشغولند، به نعمت وجودشان وبه احترام مناجاتشان ما را ببخش…

التماس دعا
.
.
.
ﻧـــﮕﺎﻫــﺖ ﺑـــﻪ ﺁﻥ ﺑـــﺎﻻ ﺑـــﺎﺷـﺪ ﺗـــﺎ ﺩﻟـــﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫـــﺎی ﺍﯾـــﻦ ﭘــــﺎﯾــﻴــﻦ ﻧــــﮕـــﻴـﺮﺩ…
.
.
.
ای بنده من ! هنگامی که تو به نماز می ایستی ، من چنان به حرفهایت گوش میدهم که گویی همین یک بنده را دارم ، ولی تو چنان با من حرف میزنی گویا چند خدا داری!

.
.
.
نمی دانم حقیقت خدا چیست اما نیک می دانم خدا یک احساس زیباست این احساس زیبا پناهت باشد

 

.
.
.
کسی که خدا را میشناسد، توصیف نمیکند. کسی که خدا را توصیف میکند، او را نمیشناسد.
.
.
.
خوب، تنها خداست….
که گناه همه را دید اما آبروی کسی
را نبرد…
خداجون ممنونتم!!!
.
.
.
هوا بارانی بود…
کودکی را دیدم که معصومانه آسمان را نگاه میکرد و می گفت:
…خدایا گریه نکن، یه روزی بنده هات آدمهای خوبی میشن…
.
.
.
دوستش دارم بزرگیش را ، سکوتش را ، عظمتش را ، اُبهتش را ، تنهاییش را ، حکمتش را ، صبرش را ، و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !
خدا را میگویم …
.
.
.
خدایا !
صدایت میکنم چون در این دنیا دیگر صدا به صدایی نمیرسه اما تو گفتی که شنوایی …
.
.
.
قصه اش طولانیست اما خدایم میبخشد !
.
.
.
هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند !
سطر اول همیشه این است : خدا همیشه با ماست … پس بخوانش با لبخند !

.
.
.
شیطان برای پدر ومادرمان (ادم وحوا) سوگند خورد که خیر خواه انان هست ، دیدی با انها چه کرد !!؟؟؟
حال که به گمراه کردن ما قسم خورده ، معلوم است جه خواهد کرد!!!
.
.
.
چشمام رو بستم و فهمیدم یه نابینا نه فیلم میبینه ، نه فوتبال ، نه غذایى که میخوره و نه حتى صورت کسانى که دوستشون داره ، بگذار یکبار هم شکر کنیم !
.
.
.
الهى تا آموختن را آموختم ، آموخته را جمله بسوختم …
اندوخته را برانداختم و انداخته را بیندوختم !
نیست را بفروختم تا هست را بیفروختم !
.
.
.
وقتی میشود با ایمان با خدا راه برویم دیگر نیازی نیست با ترس بدویم !
.
.
.
ﺧﺪﺍﯾﺎ !
ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ؛ پس ﺣﻖ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺟﺰ ﻣﻦ …
.
.
.
خدایا در من کسی هست که صدا میزند تو را ؛ به فریادش برس !
.
.
.
چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید : مواظب خودت باش اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید : خودم همیشه مواظبتم !
.
.
.
همواره روحی مهاجر باش به سوی مبدا ، به سوی آنجا که بتوانی انسان تر باشی و از آنچه که هستی و هستند فاصله بگیری ، این رسالت دایمی توست …
دکتر شریعتی
.
.
.
آرامش در زندگی نبودن جدال نیست بلکه تجربه حضور خداست !
.
.
.
یک دم غریق بحر خدا شو ، گمان مبر
کز آب هفت بحر ، به یک موی تَر شوی