| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

اس ام اس یاد کردن 93

 

 پیامک های جدید و گلچین با موضوع به یاد هم بودن

 گز…
من بودن آنهایی رامیخواهم که حتی یادشان زندگی را زیباترمیکند پس همیشه باش…
.
.
.
تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید
خاطرات پاک به یاد هم بودن است

.
.
.

تو ای روحم ، عزیز دلنوازم
ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی ، من شرمسارم
صفای قلب پاکت را بنازم . . .

.
.
.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند
اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!

 
.
.
.

بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی
از تمام دار دنیا دوست دارم صمیمی
گاه و بیگاه یادی از ما میکند
با مرامش شرمسارم میکند . . .
.
.
.
ما نه آنیم که در بازی تکراری چرخ و فلک
هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم !
یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب
دل بعشق دگری داده ز آنجا ببریم
وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود
خاک پای قدمت را به دو دنیا ندهیم . . .
.
.
.
پنداشتی که چون ز تو بگسستم
دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش
بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .
.
.
.
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد
.
.
.
نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .
.
.
.

بود یاد تو ما را قوت دل
منور شد زیادت ساحت دل
به هر اندازه دل مهر تو دارد
همان اندازه باشد قیمت دل
.
.
.
برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .
.
.
.
نازنین تر ز تو کَس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم . . .
.
.
.
رنج دوری ، یاد یاران کار ماست
یک پیامک حکم یک دیدار ماست
.
.
.
یوسف فروختن به زر ناب هم خطاست / نفرین اگر تو را به تمام جهان دهم
هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم
بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم . . .
.
.
.

اولی وقتی بچه بدنیا میاد پدرومادر می بوسن بچه نمی فهمه،
دومی وقتی پدر از دنیا میره بچه ها می بوسن پدرومادر نمی فهمن.
به یاد همه ی پدر و مادرها
.
.
.

عشق یعنی آن نخستین حرفها
عشق یعنی در میان برفها
عشق یعنی یاد آن روز نخست
عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

.
.
.

دل نزد توست گر چه دوری ز برم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگر چه جایی دگرم
.
.
.
تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو
تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو
یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود
می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو
.
.
.
روزی هزار بار دلم زنده میشود
وقتی که از هوای تو آکنده می شود
گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند
یادتو بر مسیر لبم خنده می زند.
.
.
.
تا وقتی یاد هم هستیم ، خدا تو قصه ها گم نیست
دلامون چشمه ی مهره ، حریص خاک و گندم نیست
.
.
.
ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر
.
.
.
دل نزد توست گر چه دوری ز برم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگر چه جایی دگرم