| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

| سرگرمی | آهنگ | فیلم | سریال | عکس | مطالب داغ روز

سرگرمی,آهنگ,فیلم,سریال,عکس,مطالب داغ روز

اس ام اس عاشقانه و عارفانه

اس ام اس عاشقانه 93

 

پیامک های جدید و گلچین با موضوع عاشقانه و عارفانه

 

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !
مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

.
.
.

خیالت راحت …
این آدمها ، این لبخند ها
هیچ کس و هیچ کدام
وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !

.
.
.

جهان محو نگاه توست بانو
حسود قرص ماه توست بانو
مهم دلتنگی شب های من نیست
مهم چشم سیاه توست بانو

.
.
.

مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــــــــــــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .

.
.
.

هی رفیق !
بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی
دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

.
.
.

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد

.
.
.

از رادیو دست میکشم
موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

.
.
.

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

.
.
.

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

.
.
.

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید …
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

.
.
.

چه سخت بر من گذشت …
آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

.
.
.

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

.
.
.

تو از یک راه رفته ای اما دل من …
هزار راه می رود برایت

.
.
.

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم
تو . . .

.
.
.

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …
کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من
شاید تو بیایی !

.
.
.

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست
او برایم یک دنیاست

.
.
.

هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !

.
.
.

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

.
.
.

زیبایی ات
دیکتاتوری است
که کلمات را در من به گلوله می بندد !
هر لحظه ،
شعری در من شهید می شود

.
.
.

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،
دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست
دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست،
اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .

.
.
.

وقتے دو قلــــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشــــــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !
محڪـم تریـטּ برهاטּ عشـــــق…
اعتمــــــــــــــــــــــــــاد اسـﭞ…